Borhes Horhe Luis - Danas

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Danas bih mogao
da te volim kao juče,
kao sutra,
kao svaki dan.

Danas bih mogao...
otići daleko - puno dalje
nego što je vreme,
puno dalje nego što oči dosežu.

Danas bih mogao
pružiti ruku
niz ukrštenice zbunjenog srca
i dotaći zlatnu ribicu za sreću.

Danas bih, najzad, mogao
da se probudim srećan
kad sam te već sanjao
i tvoje usne snom ljubio!

Sve bih danas mogao
jer danas je dobar dan:
za herojski život običnog tempa,
za ljubav i poneki poljubac
što ga tamo daleko
na tvoje čelo
smešta povetarac
ušunjavši se između zavesa
nošen mojom željom
i srebrnom trakom meseca.

Da, danas je taj dan ... velikanu latinoameričke kratke forme danas je 120 godina od rođenja.

Коментари

  1. Ti sa Borhesom i Lidija sa Nerudom - omađijale ste me juče i danas! Divno, Živka!..

    ОдговориИзбриши
  2. To se zove frontalni napad na tvoju slabu tačku, haha... 😍Nego, ili mene blogger nešto lagi ili mi se ti ne javljaš iz CG?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što bi rekla Ptica Trkačica: mig-mig! =o)

      Избриши
    2. Haha, ja Vojku zovem ptica trkačica... Videle smo se pre dva dana - ne reče ni jednom mig-mig.... 🐦... možda je samo pomislila!

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja, doduše, nemam toliko iskustva da donosim neki sud, ali mi se ova pesma svidela, a čoveku je i rođendan... i eto tako... 🔆

      Избриши
  4. Borhesa nisam čitala, priznajem da sam ovim putem prvi put čula za njega. A pjesma mi se jako dopala i prelijepo je napisana, tako da ću ga uzeti u obzir. Sjajan post.❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad sebe nisam smatrala ni prevelikim znalcem, ali ni laikom što se tiče poznavanja književnika i njihovih dela. 📗 Ala sam se iznenadila granicama sopstvenog neznanja otkad aktivno pratim ostale knjiške profile! 📚📚📚 Šta da kažem sem da sam jako zahvalna što sam pronašla put do ove zajednice, što ovde čovek ima prilike da tako puno nauči na tako divan način, da se druži sa sebi sličnim, da razmenjuje misli i ideje... 💠
      Meni je iznad svega drago da nađem ljude koji me inspirišu i od kojih mogu da učim. 💙 Dobrodošla u klub!

      Избриши

Постави коментар