Pajić Uroš - Šta bih voleo

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


voleo bih da se
vozimo tramvajem
i onda nestane struje
i mrak je i ne može
da se izađe
iz tramvaja
i ljudi se plaše
mraka i preturaju po
džepovima i traže upaljače
šibice
a nas baš briga
mi se ljubimo

voleo bih da je zora
i grad je prazan
nikog sem nas
i jedino se čuju naši koraci

voleo bih da se kao brijem
i onda ti odnekud naiđeš
i poljubim te
i ostavim ti belu bradu od
pene
baš si smešna
sa tom bradom

voleo bih da ležimo
i slušamo muziku i
to je sve

voleo bih da putujemo
na primer vozom
i napolju magla ili sneg
a pored tebe toplo
i kako se uspavljujemo
više nismo sigurni
gde smo ni kuda idemo
i to je sada manje važno

voleo bih da sam spavao
i sad ležim budan
ne otvaram oči
a znam da si tu
tiho jedeš jabuku

voleo bih da jedemo
pečen hleb ili keks
i to je bučno
pri svakom zalogaju
smejemo se jedno drugom
očima jer su nam usta puna

voleo bih da ne mogu da zaspim
i onda ti malo kradem ćebe
a ti da se utopliš
priljubljuješ se uz mene

voleo bih da ti napravim
jednu malu pticu od papira
a ti mi je posle mnogo godina
pokažeš
i pitaš me
da li se sećam

voleo bih da zajedno
gajimo biljku
i da krijući
jedno od drugog
pričamo sa njom

voleo bih da sedimo na obali
i da kad odemo
u pesku ostanu otisci
naših guzica

voleo bih da sam negde
miran i odsutan
i da najednom negde
osetim tvoje usne

voleo bih da ti tiho
govorim na uvo
tako o tome
šta bih voleo

voleo bih da manje pričam u sebi
jer kad pričam u sebi
pričam o tebi
a mnogo pričam

voleo bih da zatvorim
teglu ili bocu
najjače što mogu
i ti onda tražiš
da ti otvorim

voleo bih da hodamo
i načas je staza uža
i tih par trenutaka
koračam iza tebe
i udišem tvoj miris

voleo bih da pijemo
nešto toplo
i gledamo se
preko šolja i kroz paru
u oči

voleo bih da vodimo ljubav
i posle premoreni brzo zaspemo
i oboje sanjamo isti san
kao mi vodimo ljubav

voleo bih da je ovo poslednji put
kako ti govorim o tome
šta bih voleo
jer kažu
što se kaže neće biti

Volela bih da svima nama poželim srećniju, zdraviju, veseliju i aktivniju Novu godinu.
Volela bih da svim ženama poželim muškarca koji bi o njima mislio kao ovaj iz pesme.
Volela bih da svim muškarcima poželim ženu koju bi bila vredna njihove ljubavi.
Volela bih da svi oni koji misle da su ovo male želja preispitaju prioritete.

Коментари

  1. Volela bih da pojedemo jos puno visnja-lesnika u novoj godini

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne vidim zašto ne! Bar su višnjo-lešnici rodili... ❤️... 🍒-🐿️... ❤️

      Избриши
  2. Da nam je malo više nas!

    Sretno novo ljeto i sve što ono sa sobom nosi tebi i tvojoj maloj zadruzi, Živka!

    M.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Želim da svako ko pored mene prođe, da li rečju, pogledom, dodirom... nastavi s osmehom, uveseljen i, jako bih volela, oplemenjen... ☀️🌷💛

      Избриши
  3. Neđe, govoreći o ovoj pjesmi, zaključismo, barem mi se tako čini, da je ipak najljepše, najbolje, putovanje vozom... :) :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, bogme se dobro sećaš... ❤️ Vozovi ne savladavaju samo daljine... 🚋 Postoji tu neka čarolija, meni je sama atmosfera inspirativna i magična... :)

      Избриши
  4. Prelepo, prelepo, prelepo! Odavno nisam procitala nesto lepse i romanticnije!
    Hvala na lepim zeljama! :D Moja zelja je da budete ispunjeni, srecni i da jos dugo citamo divne preporuke na Vasem blogu! <3 Srecna Nova godina! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga moja! 🌷
      I ja delim tvoje mišljenje da romantika nikada neće izaći iz mode... 💘
      Gde ima ljubavi, uvek ima, bar trun, romantike... 😍
      Najlepše želje za Niš i tvoju porodicu... 💌🎄

      Избриши
  5. Divna pjesma! Da mi je da jednog dana imam momka kao iz ove pjesme.😅❤️ Takođe ti želim sve najbolje u 2020. i svakoj narednoj godini!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti bar znaš šta je vizualuzacija... Sve je u tebi... 😉 Svako dobro ti želim ❤️

      Избриши
  6. Одговори

    1. E, da je ovo tužna pesma... nikad mi ni na pamet ne bi palo!
      Možda te poslednja strofa asocirala?
      To što on kaže "voleo bih da je..." to nikako ne shvatam da je nešto što se neće desiti, naprotiv!
      Dasa ima jasnu viziju šta hoće... 😉

      Избриши
    2. Jao ne znam da li se sećaš , al u Alisi iz zemlje čuda ima ona faza kad ona ide samo naokolo i plače dok ne napravi more suza , e pa čini mi se da sam ja u toj fazi stalno mi je sve tužno , čak i onda kada nije toliko tužno. Da pa jeste zato što na kraju kaže da ipak neće biti.

      Избриши

    3. Biće ipak to da taj tvoj "tužni filter" sve navrće na tugu... 🙄
      Međutim, ja to shvatam na sledeći način: ja (momak) tačno znam šta bih voleo da doživim s tobom (devojkom)... verujem da si ti prava za mene... a sad, dosta priče (da se ne ostvari ona bapska: Šta se kaže neće biti) pređimo s reči na dela... mmm, čista poezija... 💟💟

      Избриши
    4. Ahaha bukvalno je tuzni filter. :')

      Избриши
    5. Rešavaj ga se čim pre!
      Znaš li ti da se neke stvari rastoče i raskvase od tužnih suza, a od onih drugih (radosnica napr.) ne? 🤔😉😊

      Избриши

Постави коментар