Jovanović Jovan Zmaj - Tiho noći

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Tiho, noći, moje zlato spava
za glavom joj od bisera grana,
a na grani ko da nešto bruji
to su pali sićani slavuji.

Žice predu od svilena glasa
otkali joj duvak do pojasa,
pokrili joj i lice i grudi
da se moje sunce ne probudi.

Na današnji dan, 1833. godine rodio se čika Jova Zmaj, naš veliki lirski poeta. Njegovi stihovi su bezbroj puta razgalili nečije duše i naterali suze na oči. I baš ovu pesmu sam ja ne zna se koliko puta otpevala uspavljujući moje bebe.

Коментари

  1. Legendarni Živan Milić: https://www.youtube.com/watch?v=EboALD8Vj3o

    ili ko više voli: https://www.youtube.com/watch?v=wlb1b9-jUps

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na dopuni! Ja sam bila nešto u škripcu s vremenom da bi tražila linkove... 🍃

      Избриши
  2. Da znaš da tačno mogu da te zamislim! 💙 I mene je na te sitne dane sjetila...

    Hvala ti na podsjećanju, Živka!

    Pozdrav ti!
    M.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možeš da me zamisliš kako satima ljuškam bebicu na rukama i pevam joj da zaspi? 👶🎶 A povremeno probam da je, zaspalu, prebacim u krevetac... nikad iz prvog puta... Ljubavi moje najveće - slatko izgleda s ove istorijske distance... 😍😍😍

      Избриши
  3. Jako tinje lepo to ljubičasto cveće! Jako volim Zmaja! Baš sam se oduševila što si se setila i obeležila njegov rodjendan bukvalno si mi ulepšala dan! (iako malo kasnim) 😀

    ОдговориИзбриши
    Одговори

    1. Zmaja, mislim, svi vole! Kad ga prerasteš, pa ga se setiš, samo osmeh i toplina zrače iz tebe... 💜
      Ljubičastom cvetu ne znam ime. Uslikan je letos, u Tivtu...

      Избриши

Постави коментар