Šantić Aleksa - Ne vjeruj

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Ne vjeruj u moje stihove i rime
Kad ti kažu, draga, da te silno volim,
U trenutku svakom da se za te molim
I da ti u stabla urezujem ime -

Ne vjeruj. No kasno, kad se mjesec javi
I prelije srmom vrh modrijeh krša,
Tamo gdje u grmu proljeće leprša
I gdje slatko spava naš jorgovan plavi,

Dođi, čekaću te. U časima tijem,
Kad na grudi moje priljubiš se čvršće,
Osjetiš li, draga, da mi tjelo dršće,
I da silno gorim ognjevima svijem,

Tada vjeruj meni, i ne pitaj više
Jer istinska ljubav za riječi ne zna;
Ona samo plamti, silna, neoprezna,
Niti mari, draga, da stihove piše.

Dragi Šantić, ljubav moja iz školskih dana. Već smo jednom o njemu naširoko raspredali, nije da nismo ... No, da se gospodina na njegov rođendan spomenemo, da se raznežimo nad njegovim stihovima lakim, slatkim i mirisnim.

Коментари

  1. Baš je lepa pesma. Nisam baš dugo čitala neku zbirku poezije, uglavnom samo ovde čitam kad ti objaviš, baš bih mogla uzeti neke pesme da čitam. Nisam nikad ni Šantića čitala, znam eto par pesama onih najpoznatijih, a izgleda da su njemu sve pesme baš lepe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uživancija mi je da pridobijem vas, neopredeljene duše. Što se više predaš lepoti i poeziji, to manje ostaje i mesta i vremena za sve ono što možda nije tako lepo i uzvišeno! 🍓
      Polako, pomalo... i samo ćeš jednom shvatiti da si "zavisna i zaposednuta" stihovima... fantazija... 🎷❤️...

      Избриши
  2. Nije to jedini rođendan danas, tu su i dvojica - jedan Ljubigamajka i drugi Ljubigatetka, a ovaj posljednji epten iz Mostara!..

    Danas sve nešto u stilu Drugog načina i onih "staklenih krovova grada". I šta onda čovjek drugo da radi do da se privije čvršće na one jedne grudi..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, pa, sve čestitke i majčinom i tetkinom poljupcu! Baš su lep datum odabrali da se rode! Da i delić Šantićeve nežnosti po datumu naslede, gde će im biti kraj! 💝
      PS. Imam i ja jednog, Ljubigaujna, samo sutra - ali poljupci u CG idu!

      Избриши
    2. Hvava Živka! Dan smo proveli kao na insulinu - uhvatili pola sata bez padavina i optrčavali dvorište uzduž i poprijeko.. Ima nešto i u kiši - pokvasi se građevinski pijesak, pa onda samo zamisliš sunce i praviš kule kao da si na plaži!.. =o))

      Pozdrav ti, veliki!..

      Избриши
    3. Sunce mu žarko, pa zar sad
      "kada već prošlo je sve:
      časi bolni i dani dragi, lepi"
      da dobijem pravi izraz za vitlanje povazdan s decom komada nekoliko (muških, naročito)...
      "kao na insulinu"

      Da, iz ove perspektive totalnog izmeštanja od problematike ... to je upravo to ... kao na insulinu!
      Pustih suzu pre neki dan - odužih i poslednji roditeljski sastanak u ovom životu, posle pune 23 godine...

      Postoji vreme setve i vreme žetve ... Sej mudro, žetve će biti veličanstvene!

      pozdrav, Živka

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Ja čitam poeziju dosta i često. Kako godine prolaze, čini mi se sve više... Pa ipak, ponekad, na netu, naletim na neku i oduševim se, prosto preporodim... kao kad pojedeš kockicu čokolade, a već si na izmaku snaga... Tako da, poznat mi je osećaj i da ti neko znači mnogo, ali i da ti nekom ulepšavaš dan... :)

      Избриши
    3. O, blizanci moji obožavani!
      Znaš da ja godinama već, na neki načim, obeležavam Čolin rođendan. Ako ništa drugo, bar dignem šolju čaja i pomislim: "E, pa, dragi moj, prođe nam još jedna godina u ljubavi i drugovanju". Od prošle godine sam pridodala još jednu zdravicu na taj divan dan! Neki datumi su prosto magični !💓!

      Избриши
    4. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    5. Srećan ti sutrašnji divan dan, najdarža moja ćerčice 💓💓💓!
      S tobom meni počinje sezona blizanaca ... Ajd, ljubim te ja, pa da nam se kockice slože i da se konačno vidimo ... upoznale se odavno jesmo!

      Избриши
    6. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  4. "Istinska ljubav ne mari da stihove piše"... Hmmm....

    ОдговориИзбриши
  5. Pravo da ti kažem, sasvim mi je ok to što kaže ... Ipak, istinska ljubav može bez stihova, ona postoji nezavisna od svih i svega, dok stihovi bez ljubavi su samo prazno slovo na papiru, reči bez dubine, obične jezičke poštapalice...
    Čekaj, čekaj ... pa ti imaš tu pesmu! Haha, vidim da tad nisi imao takvih... Hmmm...
    Apstinencija je prošla, ... vidim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kraj je kraja, početak beskraja...
      A priča je... o čemu to?

      Избриши
    2. Nijesmo gosti samo u vječnosti... O tome... Priči koja traje, nema kraja... Pomenuta već jednom u nekom od komentara...

      Избриши
    3. Znam za taj komentar, naravno! Jedino što sam mislila da je tvoj beskraj dobio neke druge vidike, da su se planovi revidirali... šta ja znam šta donosi sutrašnji dan...

      Избриши
    4. Planovi su isti, beskraj je cilj, postati domaćin, ne samo gost :) A u beskraju, u toj Božijoj bašti, svega, svakome po želji i htijenju... :)

      Избриши
    5. Lepo.... ❤️.... slušamo se...!

      Избриши

Постави коментар