Trifunović Duško - Grešio sam mnogo

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Grešio sam mnogo, i sad mi je žao
i što nisam više, i što nisam luđe
jer, samo će gresi, kada budem pao
biti samo moji – sve je drugo tuđe.

Grešio sam mnogo, učio da stradam
leteo sam iznad vaše mere stroge
grešio sam, jesam, i još ću, bar se nadam
svojim divnim grehom da usrećim mnoge.

Grešio sam, priznajem, nisam bio cveće
grešio i za vas, koji niste smeli,
pa sad deo moga greha niko neće
a ne bih ga dao – ni kad biste hteli.

Коментари

  1. Oprosti nam, Boze, gresnima i ucini da jos dugo gresimo 😉

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može ova pesma da se shvati na mnogo, vrlo različitih načina... E, da mi je najveći greh što mi se pesma sviđa još iz vremena dok sam devojka bila, ali nije... 💔

      Избриши
    2. Nije sve u greškama - ima nešto i u zabludama... =o))

      A "Druge se pesme čuju" tekst je i numera koja mi se mnoogo sviđa!

      Избриши
    3. Milka, kakav jak duet ... fenomenalno!

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Da, da ... ova je bila simbol i moje tinejdžerske pobune. Na početku sam mislila da one "one baš moje" pesme neću objavljivati na blogu. Međutim, već sam s Cesarićem prekršila, tako da, što se otvaranja tiče, nisam više ni sigurna da li je nešto ostalo još samo moje ... :) Nek ide život...

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo volim ovu pesmu uvek mi izmami osmeh. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista, vidim da sve priznajemo... a ni "k" od kajanja... Osmeh, umesto toga, ja sam za! 💝😍

      Избриши

Постави коментар