Gete Johan Vofgang - Zauvek

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Jer sve što čovek, od sreće što prianja
uz ljudski život, božanskim imenom zva:
vernosti sklad, što ne zna kolebanja,
i prijateljstvo, što bez sumnje cva;
luč, što mudraca put vrletnih misli ganja,
a pesniku slikama lepim sja, –
sve sam to ja u svoje najlepše čase
otkrio u njoj i našao za se.


"I veliki pesnik Gete
Nekada je bio beba
I veoma nemirno dete",
da se nadovežem na Ršuma - a rodio se na današnji dan pre 270 godina!

Коментари

  1. Baš je lepo to cveće sa slike. Ja jako volim Getea, srećan mu rodjendan. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divna pjesma i odličan izbor. Super post.❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, Ršum se nekako sam pojavio kad sam tražila asocijacije na Getea ... niti jedna nije bila dovoljno dobra da ga zameni!
      Dobro jutro i tebi i svim vrednim!

      Избриши
  4. Srećan rođendan Geteu, sa zakašnjenjem. U planu mi je "Faust" godinama, al' se uvek nešto progura preko reda. 😁
    Divna fotografija i sjajan povod.

    P.S. Najdivniji momenat mojih studentskih dana bio je dolazak Ršuma na fakultet, bila sam u čudu i neverici, "premotao" mi se film na dane detinjstva i religiozno praćenje njegovih "Fora i Fazona" na RTS-u. Divan čovek. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Morala sam da pauziram - previše si se primakla: ovih dana mi mali smo u nepodopština upravo sa Čika-Ršumom! =o))

    ОдговориИзбриши
  6. Genije u svakom pogledu. Od njega može da se postavi bilo koja pjesma i da ni za milimetar ne pomjeri taj utisak. Treba ga još, još i još... I onda opet ispočetka :) (uh, za koliko bih ih još to mogao reći). Kratak ovaj živt, a toga tako mnogo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Večan, a kratak... :) Eto, gledam nešto tvoj izbor njegovih pesama... valjda će ti i ova doći na red... :) 📃🖋️

      Избриши
    2. Da, ali imam je u Poeziji, đe je kompletan Gete :) Naravno da će, jednom, biti izdvojena i u Poezija-izbor :)

      Избриши

    3. Haha, još se vrzmaš po ovom virtualnom svetu...:)
      Čini mi se da se u poslednje vreme pojavljuješ kao kometa: dođeš i brzo nestaneš na neko duže vreme... 🔭

      Избриши
    4. Tu sam... Malo potonem u sebe pa onda opet izronim...

      Избриши
    5. ... Bdiš u nekoj višoj javi... tu smo kad izroniš... :)

      Избриши

Постави коментар