Trebovac Vitomirka - Lipa

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


ove lipe što danas tu mirišu
zasađene su sve
u jednom danu
kada su iz centra
izmestili tramvaje
ali nisam htela to da kažem
već da jednu tu lipu
drugu s desne strane
pamtim iz razloga
prvog pijanstva
kad sam se oslonila o nju
posle razlaza s jednim tipom ispod
posle vezivanja bicikla pored
kad je bilo bombardovanje
a ja se vozila po pustom gradu
tu sam sedela i kad sam
bila tužna jednom
ta lipa najviše od svih u ovom gradu
miriše za mene
i kad jednom ponovo reše
da tu krenu tramvaji
ja ću biti ona lujka
što se vezala za drvo.

Коментари

  1. Savrsenstvo! A danas sam bas mislila na lipe, prolazeci kroz Makedonsku i pored Tasa, bukvalno gutajuci miris. A pominjala sam i Vitomirku u nekoj prepirci sa jednim kolegom koji se silno sprda sa svim, da ga citiram, "nasim Dasama i Ognjenkama". Prolecni sinhronicitet 🌼

    ОдговориИзбриши
  2. Oh, my darling... Zašto li me ovo čudi i ne čudi istovremeno?! �� Danas sam u svakom segmentu neodvojiva od lipe, a sad si me ti još malo za nju privezala. Da, i ja sam ta lujka što se vezala za drvo. A tebi ništa ne znače svi ovi kilometri između nas da osetiš da po lipi mirišem...osećaš me, po dobrom starom običaju. Dobri stari običaj u lipojunu. ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Danas mi je bilo ili mreti ili ovo pesmu podeliti... 🌳... Što bi rekla Milka, behut jedan, ali povelik...

      Избриши
    2. Živka, osjećam se kao da sam sama izmislila tu riječ! 💙 Divan izbor! Pozdrav ti!

      Избриши
    3. Nema ti druge... 🍄... meni ta reč na tebe miriše...

      Избриши

Постави коментар