Vinaver Stanislav - Mi se čudno razumemo

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Mi se čudno razumemo
ko dva bola, ko dva vala
ko dva mosta u otkrića:
ja te volim čudno, nemo,
ti si ona čudna mala,
mašta drevna moga bića.

O tebi su pitalice
od vekova moje bile,
odgovor o kom se sanja,
odgovor je tvoje lice
ti si slika one vile;
iz dečačkih nagađanja.

I svi stari snovi, evo
polagano nadolaze
ko da ide vreme tavno;
svaki gest tvoj ja sam snevo,
znam napamet tvoje fraze
svaku reč sam čuo davno.

Коментари

  1. Одговори
    1. Ej, sad sam se sva raspilavila... ☀... Ovo tebe gađa baš po tankim žicama! Uživaj u uspomenama, zadovoljstvo mi je... 💝

      Избриши
  2. "Mi se cudno razumemo ko dva bola..." 😍😍😍

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam se odmah za ova dva bola bola "uhvatila"... 💙

      Избриши
    2. Vojka: Možda misliš da, zato što je bio matematičar i fizičar, sigurno zna mnogo o bolu... :D

      Избриши
    3. Milka: mislim da mu je to i najpoznatiji stih... Ovo mu je, definitivno, najpoznatija pesma.

      Избриши
    4. Matematika mora da boli 😂😂😂

      Избриши

Постави коментар