Hese Herman - Šala

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Moje pesme
stidljivo kucaju na tvoja vrata
da se pred tobom poklone:
hoćeš li mi otvoriti?

Moje pesme imaju
zvuk svile poput šuštanja
tvoje haljine u predvorju

Moje pesme mirišu
kao ljupki zumbul
u tvom vrtu.

Moje su pesme u boju
krvi odevene,
u boju haljine tvoje
šuštave i sjajne.

Moje najlepše pesme
blistaju,
one su kao ti!

Pred vratima stoje
da ti se poklone:
hoćeš li mi otvoriti?

Na današnji dan je rođen veliki nemački pesnik i prozni pisac. Hese je takva veličina da uz njega stasavaju generacije koje i, nakon početnog oduševljenja, ostaju zauvek opčinjene njegovim opusom. Za one koji ga još nisu upoznali, a dvoume se, ponoviću poslednji stih:

"Pred vratima stoje
  da ti se poklone:
  hoćeš li mi otvoriti?"

Коментари

  1. Одговори
    1. Naravno, širom otvoriti! ... Sve ostale varijante odškrinjavanja jednostavnu nisu dovoljno dobre! :)

      Избриши
  2. Moram da priznam - Hese mi je potpuno nepoznat kao pjesnik.

    I tako ti ponovo... =o)

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno, do pre jedno godinu i meni je... 🎆... A kako mi je ta spoznaja iz CG stigla, drago mi je da se i tamo vraća... 💥💕🌿

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Ispade ja neke grdni znalac, a i sama sam se začudila, nema tome mnogo vremena...
    Ali, kad smo kod širenja vidika, sve se računa...
    Zadovoljstvo mi je da tebi nešto novo otkrijem 🍉🍉🍉

    ОдговориИзбриши

Постави коментар