Raičković Stevan - U mojoj glavi stanuješ

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


U mojoj glavi stanuješ: tu ti je
Soba i mali balkon s kog puca
Vidik na moje misli najtananije.

Ponekad slušaš kako mi zakuca
Srce ko živi leptir iz kutije.

Ja ti odškrinem vrata: niz basamake
Silaziš u vrt za kog niko ne zna.

Na povetarcu lebdiš poput slamke.

(Dok za to vreme, možda: neoprezna
Stojiš na nekom rubu, ispred zamke…)

Nekad (u mojoj glavi dok baš skačeš
U morsku penu, ispod sunca, gola)

spazim te kako po kiši preskačeš
Barice i sva u blatu do pola
Žuriš na posao s licem ko da plačeš.

Prolazi dan za danom i sva svota
Vremena tvog se po dva puta zbira:
Pa pola oko moga klupka mota.

Vidim sa tvoga lica punog mira
Da ne znaš kako živiš dva života.

U mojoj glavi stanuješ i dubiš
Crne i bele hodnike za moje
Misli: kako mi bežiš il me ljubiš?

Van tebe druge misli ne postoje.

Samo dok spavam ti se nekud gubiš.


Svetozar Srdanov - žena u reči i slici!

Patnje i strasti, stižu čoveka bez obzira šta je odlučio, čemu se zavetovao... U tome času čitanje ove poezije poravnava nemire gotovo neprimetno, miluje blago i blagorodno, dušu melemuje. Na današnji dan 1928. godine rođen je ovaj vanvremeni poeta.

Коментари

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako dodam još Cesarića, onda je to moje sveto trojstvo najlepših muških stihova! 💙💙💙

      Избриши
  2. Ko nije barem prvu strofu u DNK snova ugradio - taj zaljubljen bio nije... Divna je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. "...
      ko te ima, taj te nema,
      ko te nema taj te sanja,
      ko te sanja taj te ljubi,
      a ti o tom pojma nemaš
      ..." 💕

      Избриши
  3. Одговори
    1. Haha, bogme je tebe zdravo teško isprovocirati da se oglasiš!... 🌪️... zadovoljstvo mi je tim veće što sam ti pronašla slatku tačku. 😀

      Избриши
    2. Znači, kibicpendžer radi... Što jest-jest, ima ih još po Zemunu... 😀

      Избриши
  4. Nisam nikada čula za ovog pesnika,ali dopada mi se pesma. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bogme, puno bi propustila ... Ima ovde više nas kojima je on jedan od najomiljenijih! Preporučijem ti da zaroniš u njegove pesme, možda ćeš se i priključiti klubu :)

      Избриши
    2. Zapravo sam čula za Raičkovića iz nekog razloga sam pročitala nešto drugo izmešala sam naslov sa imenom . :')

      Избриши
  5. U mojoj glavi stanuješ: tu ti je
    Soba i mali balkon s kog puca
    Vidik na moje misli najtananije

    Moji omiljeni stihovi svih vremena! Ili makar jedni od ubjedljivo najomiljenijih ikad.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Klub obožavalaca Stevana Raičkovića je, ispostavilo se, mnogo veći nego što sam mislila!
      ❤️ Srce mi je puno! ❤️

      Избриши

Постави коментар