Dučić Jovan - Ekstaza

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Ostaće daleko za mnom ovi puti,
Nestaće i ove suze kud i druge,
Ja ću nove želje u svom srcu čuti,
Kao nove laste. U večeri duge,

Prah srebrnih zvezda dok lagano pada,
I s cveća se diže svila, kao kose,
Moja nova ljubav rodiće se tada
Kao novi listak i nova kap rose.

I kraj druge žene ja ću da se nadam,
I da svoje srce rasipam i gubim:
I opet misleći da prvi put stradam,
I prvi put želim, i prvi put ljubim.


Samo istinski veliki liričari, poštovaoci žena i zaljubljenici u život ispunjen ljubavlju mogu nizati ovakve stihove od kojih se i tuđa srca "rasipaju i gube". Danas se navršava 146 godina od rođenja Jovana Dučića.

Коментари

  1. Одговори
    1. Svaki put se oduševim kad se izađe iz stereotipa prve ljubavi koja je za ceo život. ❤️😉❤️

      Избриши
    2. Ovo me podsjetilo na Danila KIša, moram citirati: "Svaki susret između muškarca i žene započinje kao da je prvi susret na svijetu, kao da nije bilo, od Adama i Eve naovamo, milijardu takvih susreta. Vidite, iskustvo ljubavi se ne prenosi i to je veliko zlo. I velika sreća".

      Избриши

    3. Ja vidim samo veliku sreću...
      Pretpostavuću da je, kada je rekao zlo, mislio na to da nam prethodno iskustvo ne garantuje uspeh ...
      To donosi čaroliju, taman posla da je drugačije.... :)))

      Избриши
    4. Prije će biti da je mislio da u ljubavi važi samo lično iskustvo, da se ono nikome ne može prenijeti, svako mora sam da ga iskusi. :)

      Избриши

    5. Ok, dobro, to što si rekao sigurno stoji...
      Međutim, rekla bih da su tačni stihovi:
      "I opet misleći da prvi put stradam,"...
      tako da... ni sopstveno prethodno nije od neke koristi, a nekmoli tuđe...

      Избриши

Постави коментар