Prever Žak - Uvelo lišće

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Želela bih da se uvek sećam
Srećnih dana naše ljubavi
Tada je život bio mnogo lepši
I sunce blistavije bilo no danas
Uvelo lišće slaže se po zemlji
A ja te još nisam zaboravila
Uvelo lišće slaže se po zemlji
Ko naša tuga i uspomene
Hladni vetar odnosi ih
Zajedno sve u noć zaborava
A vidiš nisam zaboravila
Pesmu koju si mi pevao
Ta pesma je bila slična nama
I tebi koji si me voleo
I meni koja sam te volela
Živeli smo zajedno
Ti koji si me voleo
I ja koja sam te volela
Ali život razdvaja one
One koji su se mnogo voleli
O sasvim polako i bez šuma
More briše tragove po pesku
Koraka razišlih se ljubavnika.


Na današnji dan, 1900. godine rodio se Žak Prever, ikona francuskog stiha.
Moj prvi tinejdžerski rokovnik bio je ispunjen njegovim pesmama. I danas ljubavni rastanci i neuzvraćene ljubavi u mojim ušima izvikuju njegovo ime.

Коментари

  1. Bilo nas je jos sa tinejdzerskim rokovnicima punim Prevera... A i ostalih koje je Serbedzija recitovao

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sumnjam... jesi dve trunjice mlađa, ali si, iz ove perspektive, generacija... 💖

      Избриши
    2. Ne daj se, generacijo (kad smo vec kod Serbedzije) 😁😘

      Избриши
    3. Rekla bih da društvu nedostaje kasetofon, pa da prijavim da imam jedan, sa dva deka, za beskonačna snimanja, presnimavanja i preslušavanja, dok se svijet ne razmagnetiše...

      Pozdrafčič vam, veliki!..
      M.

      Избриши
    4. Vojka, da li si se i ti razlikovala po boji papira svojih pisama...?

      Избриши
    5. Hej, M. da li je moguće da taj tvoj, sa dva deka još uvek radi!!?
      A moj Šerbedžija (u kasetnom obliku) negde čami markiran kao Uspomena za trajno čuvanje... 💖 ...ja ne vidim kako bi i moglo drugačije, koliko smo samo sati proveli zajedno :)

      Избриши
    6. Naravno, kako da zaboravim poklone, hahaha...

      Избриши
    7. Nažalost, nemam kasetu da provjerim... Ali stanice hvata kao ove pipkave skalamerije... 🙃💙

      Избриши
    8. Ko zna da li je tom tvom Dekiju (duplom) suđeno da još koji put zavrti traku... ili samo prebire uspomene ... eh, mladosti...!

      Избриши
  2. Одговори
    1. Draga Tamara od 15 godina, pravo je vreme Prevera ... 💖 ... prepisivanje pesama u rokovnik verovatno više nije u modi, ali Prever zato jeste :)

      Избриши
  3. A meni je Prever ipak u onoj "kad je padala kiša neprestana
    nad Brestom toga dana, a ti si išla nasmejana
    pokisla, ozarena, očarana, pod krupnim kapima kiše"... "seti se.... smejala si se i ja sam se smejao"... Nije to moralo biti nad Brestom, i nije morala biti Barbara, bitno je da je sa Preverom, tada nema greške. U stvari, ne mora čak ni sa Preverom, glavno je "da si se smijala, i ja sam se smijao", ipak je sve u tome... U ozarenosti, očaranostti, smijehu...

    ОдговориИзбриши

Постави коментар