Krznarić Željko - Budim te

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


Budim te u tri ujutro
Samo da ti kažem koliko te volim
Jer tko zna
Hoće li biti vremena
I hoću li moći
To sve sutra da ti kažem

Budim te u tri ujutro
Da ti vidim oči pospane
Jer tko zna
Ako me sutra nestane
Pa onda da žalim
Što nisam poludio
Pa te u tri ujutro probudio
Da ti u očima ostavim
Sve svoje što imam

Samo da ti kažem
Mišu moj pospani
Kad poželiš nekome
Nešto lijepo reći
Ne čekaj sutra
Jer mnogi su tako zakasnili

I zato te budim
U neko doba gluho
Da ti šapnem na uho
Jer sutra i može biti
A i ne mora doći
I sve u trenu može proći

I zato te budim
U tri te ujutro grlim sjetno
I kažem
Molim te Bože
Daj da ovo moje malo
Klupko ljubavi bude sretno
Pa me ostavi da kraj nje
Što duže mogu hodati
I ako treba
Sve ću svoje prodati
Jer samo jedno od svega
Najviše želim
Da se iz tvojih očiju nikad ne iselim...


Zovu ga najvećim živim, hrvatskim pesnikom ljubavne poezije. Danas slavi 74. rođendan.
Ovi su mi stihovi naročito dragi jer sam ih i prvi put čitala u neko gluvo doba noći i ne znajući da će tama proizvesti božanstveni emotivni efekat.

Obeležavanje rođendana pesnika sam počela pre godinu dana Mikom Antićem, a završavam danas Željkom Krznarićem. Nisu se svi pesnici koji su mi dragi našli u ovom kolu. Neke sam slučajno, a neke s razlogom preskočila. Pesama će i dalje biti, ali ne u ovolikoj meri kao do sada.

Hvala svim ljubiteljima poezije na čitanju i komentarisanju.

Коментари

  1. Kako je ovo divno, Živka! Da se šćućuriš uz svoje neko čudo i tako sanjaš u svom oblaku dok te ima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako...
      Kad ponoviš par puta "I sve u trenu može proći", da ti dobrano do mozga dođe, onda poravnaš prioritete jako brzo... Trik je u tome da ne daš da ti se razdese... da svako malo proveravaš da li si još uvek čovek kakvim sebe smatraš ...
      Grlica-ljubica, Ž.

      Избриши
  2. I n znas koliko si mi popravila jedan grozan dan. Hvala ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори

    1. Ne znam, u pravu si...
      Ali ja sam uvek tu za reparaciju loših dana onih što mi na srcu leže... 💕...

      Избриши
  3. Hvala. Dani su ovde beskrajno dugi ovog ludog marta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da... meni cela ova papazjanija liči na generalnu probu za nešto. Ne znam samo za šta... 👾... A tako sam se nameračila na Rim posle Uskrsa... 💔... Možda ludilo i prođe do tada, još uvek nisam otkazala aranžman!

      Избриши
  4. "I zato te budim
    U neko doba gluho...
    ...Samo da ti kažem
    Mišu moj pospani"..

    Možda je ovo taj koji grije? :) :) :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ako mi verujes, suze mi posle. :) Divna pesma!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар