Pandurović Sima - Dogodila se pesma ova

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


U vreme plavih jorgovana,
Kad s cvećem pupi čežnja nova,
U doba ranih majskih dana
Dogodila se pesma ova.

Tad, posle dugih, zlih orkana,
Ćudi što nose sunce, kišu,
To beše prvi dan bez mana,
Kad duše cveća svud mirišu.

Sa šumnom pesmom mladih grana,
Kad se od zore u daljini,
Ko s plave ravni okeana,
Veliki osmeh sunca čini,

Ti si mi došla sa tih strana,
Na presto moje mašte sela
U pompi nada i đerdana
I plavog cveća s bleda čela.

I otad vladaš ti, bez brana,
Prostranim carstvom snova moji’
Skazaljka Večnog gde lagana
Časove opšteg mira broji.

U vreme plavih jorgovana,
Kad s cvećem pupi čežnja nova,
U doba ranih majskih dana
Dogodila se pesma ova.

Коментари

  1. Одговори
    1. Meni nekako nagoveštava da ovo ludilo prolazi...
      Možda je više do mene nego do pesme, ali neka... 🌸

      Избриши
  2. Divna pjesma i divan izbor. Melem za dušu. Sjajan post.💖

    ОдговориИзбриши
  3. Taman da razbije ovo sivilo i cijelu situaciju, da nas podsjeti da divno proljeće. Predivna.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Sinoć gledam Ričarda III (i) u Pandurovićevom prevodu. Kakva tragedija, kakve smicalice, kakve tuge, a njegova sopstvena poezija tačno miriše!

    Sad odoh da stavim nešto pa da zamiriše i ovaj crveni dan... =o)

    Pozdrav ti, Živka!
    M.

    ОдговориИзбриши
  5. Selma, naša interesovanja se poprilično razlikuju.
    Želim ti uspeha u tvom blogovanju. Ide ti fantastično i bez mene!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар