Trebovac Vitomirka - Nikad neću zaboraviti

Zastani na tren, ćuti, ništa ne misli ... prati emociju !


neku ženu koja čita prusta
u tramvaju u gdanjsku
i debelog mačora koji mi je
pojeo palačinke
kad sam bila dete
neću zaboraviti
kako je mama vrisnula
kad su joj nešto javili telefonom
i jedan pogled
na nebodere iz jednog hotela
nikad neću zaboraviti
red za vize
i kako smo igrali frizbi
pijani u berlinskom parku
pred zoru
onda neću zaboraviti
kako su uju vadili iz vojske
jer je bio rat
babinih šaka koje se tresu
neću zaboraviti kad se rodila sara
a ja bila na bazenu
emigraciju
jednu drugu treću
neću zaboraviti
kad sam te ugledala
na stepenicama u knjižari
nikad.

Коментари

  1. Sjajno! Tema nezaboravljanja mi se mnogo mota po mislima posljednjih sedmica. Sunce, šta li je...

    Pozdrav ti, Živka!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dugo me je ostavila zamišljenom, danima sam čitala zbirku, i svaki put kad do nje dođem setim se nečeg drugog što nikada neću zaboraviti. Pa i neke moje stepenice...nikad.

      Избриши
  2. Divna pesma. Tu nemamo o cemu polemisati 😁

    ОдговориИзбриши
  3. Nikada... Jedna od najvećih reči. �� Umeš ti vrlo vešto da prebiraš po mojim žicama i to onim koje su samo na ljubav spremne. I ja tebe, nikada... Grlica ljubica, topla, nežna, rasplakana...

    ОдговориИзбриши
    Одговори

    1. Samo da ti kažem da sam ovo poslednje videla: odgovorih i na stori i na ig komentar!
      Ne zameri ako se i ponegde ponovim, ali samo od tvojih postova bi se dala pesma napisati šta neću nikada zaboraviti, koliko je to emocija izvelo na svetlo dana, koliko radosti, one čiste, detinje, koliko čuđenja onog istog, dečjeg... Za mnoge sam ti već rekla, za neke bi se i iznenadila... ☀️
      Uvek raznežena... grlica-ljubica

      Избриши
  4. Prelijepa pjesma, oduševljena sam izborom. Divim se tvom poznavanju poezije i širokom čitalačkom iskustvu, koje rijetko koja osoba, za koju znam ima. Sjajan post.❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Pesma prosto pruza slike u glavi, neke prelepe crteze i boje. Divno! :)

    Pozdravce! ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Otpozdravče za Prijatelja!

      Volim da vidim s kim pričam tako da sam upravo pročitala sve tvoje "prijateljske" postove.
      Interesantno, moram priznati da takav tematski blog još nisam videla.

      Inače, sekund pre no što sam uzela telefon u ruke sam sama sa sobom konačno raščistila da jedno prijateljstvo treba okončati, koliko god mi je zbog toga dugo bilo žao.😔😓
      Ajme, kako sam se iznenadila tvojim postom koji govori o razlozima za prekidanje prijateljstva (šta da kažem, našla sam se...)

      Gledam na tebe kao na znak pored puta, haha... mada nisam načisto ni ko si, ni kakvi su ti motivi... ☀️

      Избриши

Постави коментар